Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji - stwierdzenie prawomocności obrad;
2.
Przyjęcie porządku obrad;
3.
Przyjęcie protokołu nr XIII/2025;
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza;
5.
Interpelacje i zapytania Radnych złożone na piśmie;
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zakliczyn na lata 2025-2038;
b)
w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Zakliczyn na rok 2025;
c)
uchylająca uchwałę Nr XIII/101/2025 Rady Miejskiej w Zakliczynie z dnia 10 marca 2025 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego, szkołom, w tym szkołom podstawowym, w których zorganizowano oddział przedszkolny i placówkom prowadzonym na terenie Gminy Zakliczyn, trybu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczenia ich wykorzystania;
d)
trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego, szkołom, w tym szkołom podstawowym, w których zorganizowano oddział przedszkolny i placówkom prowadzonym na terenie Gminy Zakliczyn, trybu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczenia ich wykorzystania;
e)
udzielenia w 2025 r. pomocy finansowej w formie dotacji celowej na rzecz Powiatu Tarnowskiego;
f)
w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
g)
wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Zakliczyn nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Stróże;
h)
wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Zakliczyn nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Stróże;
i)
wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Stróże w celu powiększenia pasa drogowego;
j)
w sprawie rozpatrzenia ponownej skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Zakliczyn (23.02.2025 r.);
k)
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Zakliczyn (16.03.2025 r.);
l)
w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny.
7.
Informacja z realizacji uchwał;
8.
Wolne wnioski i bieżące informacje;
9.
Odpowiedzi na wolne wnioski;